Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, 30 September 2015

sembang-sembang je

kitorang 1 family baru baik dari demam. tambah cuaca berjerebu je sekarang. batuk,selsema pun tak baik2 lagi ni.

sebelum cuti raya haji hari tu, kitorang dah balik kampung dulu dah. sebab ayah mentua masuk ICU. baru je berapa hari lepas dah sedar & pindah masuk wad biasa kat hosp taiping. mula2 fakhrul yang demam dulu. lepas tu abih berjangkit2 1 rumah. tambah pulak aku p gatai makan buah dokong. badan tak boleh makan p makan terus sampai demam2...orang ckp buah dokong ni kan kalau orang tak tahan boleh sakit2 urat. lepas dah kena demam, aku tengok dokong pun dah fobia. 

kebetulan masa balik ritu aku tinggalkan damia kat rumah atok opah nye kat ipoh. sebab cuti raya haji tu nak balik lagi. so bagi la dia main puas2 dengan sepupu dia dl. aku pulak dengan tak sihat lagi nye mase tu. walaupun mama nye yg sedih lebih, anak rilek je. dah la damia tu perangainye kalau orang call memang dia diam membisu je...bukan nak cakap.geram je kadang tu.

raya haji taun ni sederhana je. baju pun pakai yang mana ada je sudah. gambar raya pun tak de. 

ni gambar2 sebelum demam. hehe..anak2 manja mama ni. kaklong nye makin besar makin manja. 



kejadian sebelum spek patah. tengok habih senget benget spek mama dorang kerjakan. malam tu terus patah. hahaha...


ni haaa adik nye dah makin melasak sekarang...macam tak de tempat lain nak main..




k bye. 

No comments:

Post a Comment