Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, 3 September 2012

gangnam la sangat

pm hubby kat fb tadi.


aku: syg..
hubby: ye..
aku: jom g korea nak?
hubby: perghhh...nak g gangnam ke?
aku: hahaha..byk la...


tak tau pengaruh gangnam style ke tak yang buat hati ni membuak2 nak g korea.
haha..
aku kalau berangan je mesti ajak laki aku berangan sekali.
ajak pegi korea macam ajak pegi alamanda je kan?
hew hew hew.
berangan tak kena bayar kan?

=))


mama damia



3 comments:

  1. wah.. minat gak korea2 ni yer.. mesti suka tgk drama2 korea ni.. ke suka K-pop.. heeee

    ReplyDelete
  2. haha..zaman study dulu minat la kak...skrg ni tak de nye..memang teringin nak pegi korea pun dari dulu..bajet2 winter sonata gitu..hehe..

    ReplyDelete
  3. bhahahahahaaaa..gangnam style la sangatttt...hihi

    ReplyDelete