Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 20 September 2012

CARI YANG TERSEMBUNYI?


rasa nak pengsan bila jumpa balik gambar ni dalam FB kawan sekolah dulu.
HAHAHA.
cuba cari mana aku?
yang paling comot tu la aku. 
HUHU.
(-_-)
time ni darjah 6 kalau tak silap.
tahun 1998.
gila old skool gambar ni.
kenangan weh.
oh ye yang tak tau tu, dulu aku sekolah kat SJK (C) Yuh Hua, Ipoh.
sekarang anak buah aku pulak belajar kat situ.

best sangat bila kawan² still ingat kat aku. 
kalau tak ingat jugak siap dorang. 
HUAHUA.
ingat ko divaaa orang nak hengat sangat?
=P
dorang kena ingat aku sebab aku satu² nye budak melayu dalam batch tahun tu.
dah la aku dok cari FB budak² ni satu pun tak jumpa. 
tau jela budak cina mana nak letak nama betoi.
linda lim la..christina chong la...
sama la macam aku pun. huahua.
kate orang memang aku yg oberrr...

nasib cikgu aku de create FB untuk sekolah.
jumpa jugak FB budak² ni.
lain benor ghupe muke masing² dah.


bye!

No comments:

Post a Comment