Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 16 August 2012

raya oh raya!

sekejap nye rasa ramadhan tahun ni kan?
kelam kabut sangat persiapan raya tahun ni. 
semalam baru habis shopping part papa damia. 
sangat menguji kesabaran okeh mencari baju idaman papa damia!
grrrr...dari minggu lepas bawak ke semalam baru jumpa.
dari midV ke aeon balakong ke OU.
lastnye kat parkson Alamanda baru jumpe baju yang dia berkenan.
(-_-')
dah la mama damia ni baru baik dari demam.
temankan jugak la papanye shopping.



beg baju raya dah siap kemas! ni baru beg isi baju raya mama & papa ye. 
baju pakai dok rumah belom kemas pun lagi.
baju damia je de 2 beg. beg make-up mama lagi. beg toiletries lagi. 
rasa semua benda la nak angkut sekali. macam raya setahun je. 
papa damia siap perli lagi
"peti ais tak nak bawak ke?"
gurau kasar nampak bang? aummm..

korang tengok atas tu kasut raya anak dara tu pun ngalahkan kasut raya mama.
sampai 3 okeh!
ok mama yang ober membeli. damia tak bersalah.
(>.<)

malam ni sambung kemas beg² seterusnye.huhu.



damia dapat stroller raya jugak. TQ pada yang hadiahkan. nama dirahsiakan. haha..
poyo je kan. =))
kemain lena si kecik tido dalam stroller baru dia. 


dan dapat beg & baju raya jugak..hehe..bertambah la koleksi beg anak dara ni. 

korang balik kampung bile?
aku maybe petang esok kot. tengok keadaan macam mane.
rase² macam tengahari tu nak chalooo da.
ngee~
esok nak bawak damia datang opis mama la.
nursery dia tak cukup cikgu lak nak jaga baby.
cikgu pun nak beraya jugak kennn? huhu.

semoga selamat perjalanan pergi & balik kita semua k.
amin!
jangan bawak kereta lelaju ye.
ingatlah orang yang tersayang. 

bye!

p/s: big bos dah bagi duit raya weh! taun ni kurang sikit dari taun lepas. tapi aku tetap bersyukur! bos tak pernah lupe kebajikan staf². syg la kat bos. tetibe pulak kan? hewhewhew...

-mama damia-




No comments:

Post a Comment