Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, 29 August 2012

laki dukung anak macho?


kalau mak gendong anak camni rupenye.
rasa nak terlucut je kalau aku yang gendong damia.
tu pun siap pegang ok. 
tambah si kecik tu dah makin mendebab.
boleh sakit² pinggang ok kalau dukung lama².




nampak macho & steady je kan kalau bapak yang gendong anak?
hehehe. 
elok je terletak. almaklum ler bapaknye ade 'air bag'.
hahaha.
larikksss....

tapi siyes la aku suke tengok kalau bapak² yang dukung anak cenggini.
terserlah ke'macho'an.
korang kalau nak laki korang nampak macho sila la suruh deme buat cenggini ea.
hehehe.





2 comments:

  1. weh ! betoi! aku ska tgk laki dukung anak cam nih.. mcm ang kata tu la.. seyes MACHO !! :D

    ReplyDelete
  2. kan kan?hehe..kalau bini yg dukung mau senget2 bahu ni..ailoikee...

    ReplyDelete