Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 2 August 2012

kemain lama mengidam baru dapat...




upss..memang menguji kesabaran ye dak tengok gambo makanan tengahari² ni.
nak cite 2 hari lepas aku ada order pavlova ni kat akak sorang ni.
aku pun tak kenal sape dia. haha..boleh gitu?
nama pun lupe nak tanya.
parah aku ni...(-_-')
dia duduk area Presint 14.
harga promosi size medium cam gambar tu rm20.
ok la kot kan harga tu?
aku dapat no dia pun dari FB presint 18
tengok dia ada promote kat situ.
order pun sebab since pregnant kemain lagi teringin.
sekarang baru merasa. sedih kan?
sedap jugak la akak ni buat.
tak manis sangat.
balik karang nak repeat makan lagi.
hihihi =))

kalau korang nak order pm aku ye aku bagi no. dia.

hugs,
mama damia




2 comments:

  1. boleh jugak minta dia hantar..cam akak ritu dia ada hal.so akak pickup kat rumah dia je..

    ReplyDelete