Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, 1 August 2012

iftar: colleague & ex-colleague MOT

semalam kitorang ada iftar dengan colleague & ex-colleague kat seoul garden,IOI puchong.
ade 9 orang, aku & family,myra & partner,hafizd,shah,wife (lyana) & lyana friend.
punyala takut tak sempat, tengok² pukul 6.15 ptg aku & hubby dah terpacak kat IOI tu.
salin baju pun kat IOI je. hehe. tak mandi pun bukan orang tau. (>.<)
sampai² jumpa dgn shah dulu. pastu baru nampak hafizd.
yang lain² tak sampai lagi masa tu.
so gerak masuk seoul garden sekali.

damia with papa. damia sibuk dok tengok auntie myra kat depan. 

famili kecil kami. =))

in action..bakar tiram tu cik myra punye keje. bila nak masaknye tu yunk...haha..

myra, lyana & hawa

yang kiri tu hafizd. damia sangat baik ok semalam. sampai 2 botol susu dia bedal.
bagus sayang mama. time aku & hubby makan pun dia tak kacau. 
cuma ekk ekk sikit tu biasa la.
nama pun budak kan.

muka aku yang kekenyangan..=))

next week repeat makan seoul garden lagi. tapi seoul garden OU.
 tapi dengan ex-collegemate pulak.
tak sabo nak jumpa kawan²!

hugs,
mama damia


1 comment: