Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, 30 July 2012

damia dah pandai meniarap


weekend aritu balik kampung.
time kat ipoh, damia saje nak tunjuk kat semua orang kat rumah tu yang dia dah pandai meniarap.
pandai sayang mama ni!
terkejut mama bile papa menjerit² panggil mama tengok sayang mama ni meniarap.
rasa nak menangis pun ade mama tengok. 
hepi sangat mama & papa mase tu.
tok & opah pun hepi tengok dia.
sayang mama baru 3 bulan 9 hari tapi dah boleh meniarap.
baru mama terasa yang sayang mama ni dah makin membesar.
(-_-,)
makin hari ada je benda baru sayang mama ni belajar.
seronok sangat mama tengok anak mama ni membesar depan mata mama.
jadi anak yang baik, solehah & bijak pandai ye sayang besar nanti.
damia kan nak jadi kakak untuk adik² nanti.

mama & papa damia sangat²!

hugs,
mama damia


4 comments:

  1. kak, damia nak bape orang adik?hahahah

    ReplyDelete
  2. huhuhu..tunggu dia pandai ckp nanti kite tny dia k..hehe..

    ReplyDelete
  3. gud girl damia..congrats!!pasni mst die nk menerap je..zara menerap masa 2bulan 2minggu.cam cepat je kan,pdhal kepala pun xbape nk kuat lg masa tu.ada skali tu, die menerap tgh2 mlm.kitorg laki bini tgh nyenyak tido.petu die merengek sbb da penat,x pandai nak baring blk.Ya Allah,slamat hubby dgr.tkejut sgt..

    ReplyDelete
  4. @mrs amad: wah lg cpt zara meniarap ye..budak skrg ni semua nak cepat kan..hehe..woo bahaya tu tetibe tengah malam bgn meniarap..cam sy malam2 bedung kaki dia..sbb tido dlm aircond takut dia sejuk..so dia susah sikit la kot nak pusing bdn dia..hehe..

    ReplyDelete