Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, 12 August 2011

sihat setelah lama demam

kalau ikutkan hari ni baru betol² aku sihat.
3 hari turut² demam aritu.
sian laki aku bangun sahur,berbuka,gosok baju keje layan diri je.
dalam sakit pun opcoz rasa serba salah weh.
biasa semua tu aku yang buat utk dia.
tapi ape kan daya. 
sobsob.
weekend ni nak buat pe ye?
nak survey tuk raya tak ea?
eh kat sebelah KPDNKK tu ada buat jualan dari kilang.
tapi dari 10-14hb je.
cisss..saje je buat sebelum gaji kan?
majok la. 


bye!







No comments:

Post a Comment