Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, 22 August 2011

iftar with BFF


sabtu lepas, aku ada join iftar dengan roomate time aku study dulu time kat kuantan.
yang ada cuma aku+hubby, aju & acik+bf.
buat kat warung dusun gearbox, bangi. ok not bad la makan kat situ.
kemain meriah lagi walaupun dapat jumpa 3 orang je.


**annoying sungguh la jerawat kat pipi tu..grrr..**

**aju yg maintain tomel**

 **aku  & aju**
**acik & mr boipren**
**tomyam yang biase² je**

 **ikan kerapu masak 3 rasa yang yummy**

aceli, ada lagi menu siakap 3 rasa & kailan ikan masin.
tak sempat nak snap sebab memasing sibuk nak berbuka.
cam biasa la kalau dah lama tak jumpa HARUS terkeluar balik cerita² lama.
sorang² kena bahan. muahaha. 
FYI, aku 1 bilik dengan dorang berdua ni since study kat pekan (kampus lama) lagi.
acik katil sebelah, aju lak katil ats aku. bila dah pindah kuantan, hamek ko sekali 6 orang dalam 1 bilik berhimpit cam sardin.
tilam ade 3 je. time tido semua berhimpit. bayangkan tak camane? ;P
yg 6 orang tu, aku, aju, acik, angah, uda & eija.
tapi pas sorang² quit. so last² tinggal aku,aju, acik & angah jela sampai sem akhir.


back to story....


elok je lepas berbuka, teros plan pegi main bowling pulak kat alamanda.
hamek masing² tunjuk skill masuk longkang.
muahaha.
hubby aku letak syarat, siapa kalah belanja air.
harus la aku & acik yang kena belanja.
sobsobsob.

bulan puasa tangan lemah tak cukup tenaga nak angkat bola bowling tu kot.
(asalan)



**sebelum keluar dari alamanda tangkap gambo dulu.peace**

lepas dah abis, teros shoot pegi mamak terowong pulaks.
eh tetiba baru aku tau nan cheese kat mamak ni sedaapppp.
selalu pekena mee goreng mamak dia je.


dah puas bergelak sakan, baru reti nak balik.
next time kalau dapat kumpul balik dak² umah time kat mentiga, pekan mesti bertambah² happenin'. tambah lak masing² hangkut anak & laki. 


dalam tempoh kurang 7 tahun kitorang kenal since dok pekan lagi, memori tu still melekat dalam kepala aku. siyess..rindu gile time zaman study dulu. suka duka sama², turun naik bas bee huat, rahmat alam, terpekik terlolong, kena kacau ngan antu, gado sampai tak bertegur. eh banyak lagi la.. dan sekarang, masing² dah kawin, ade anak, dgn ade yang nak grad degree tak lama lagi. wahh.. masing² dah ade life sendiri dah. alhamdulillah.


=)) 



No comments:

Post a Comment