Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, 8 August 2011

8 ramadhan

wah sedar tak sedar dah 8 hari kita berpuasa ye dak?
kejapnye weh...
sedar sedar sok dah raya.
camne tu? =D
meh nak gitau, sejak puasa ni ada sekali je beli kat bazaar & sekali makan kat luar.
kagum tak?
yeahh..sila kagum dengan diri sendiri.
bluekk..
ntah tetiba datang mood rajin nak memasak pulak time puasa² ni.
walaupun penat, balik keje terus selinsing lengan baju bedezupp ke dapur tong tang tong tang masak..
hilang penat bile tengok laki makan bertambah.
ngee~
lagipun baru terasa jimatnye, berbuka boleh makan, sahur perangatkan jela.
kan senang...
tapi bila hari² dah memasak, mau tepu otak ni dok pikior hari² menu ape ape ape..
ye dak?
tak pe. yang penting bile masak, laki sayang.
eh tetibe je.


p/s: menu hari ni, ikan masak sambal, ikan masak taucu (sorang nak sambal, sorang nak taucu) makanya jadi 2 menu..+ kacang buncis & karot goreng + pisang goreng










No comments:

Post a Comment