Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 26 July 2011

pejam celik..pejam celik

lagi 5 hari dah nak puasa.
cepatnye...
kejap je dah nak masuk bulan 8 kan?
maknanya kitorang kawen pun nak masuk 8 bulan gak la.
kalau bunting pelamin haritu, dah nak bersalin dah pun time raya kan?
//hehehe//
beza tahun ni, sahur, berbuka, dah ade geng.
dulu, tekebil² la sorang².
aku ni dah la liat nak bangun, tahun ni dah ade 'tukang' kejut bangun sahur.
//hehehe//
tahun ni jugak, dan² la aku pun tukar ke WP1 time bulan puase nanti.
pestime sepanjang servis masuk keje WP1 (means kul 7.30 am).
sekarang ni pun hari² sampai opis kul 7, rasa rugi pulak kalau tak tukar kan.
boleh balik awal. macam la balik awal nak masak sangat kan puasa nanti. =P
yang beshnye tahun ni pestime nak beraya dengan suami terchenta.
tahun² sebelum ni, dok berangan jela.
'bila la nak merasa raya ade laki kat sebelah, pakai baju sedondon'
puiii...gatai nauu..//hahaha//
hamek! tahun ni raya la sakan dengan laki sendiri puas².
tapi.....
sobsob...(-_-,)
tahun ni pestime jugak la aku tak raya dengan family.
sedih gak la. tak dapat nak merasa g sembahyang raya sama², pastu balik rumah makan rendang, nasi impit, lemang, pastu bersalam-salam mintak ampun masa pagi raya.
cehh..aku cite macam kampung jauh je. 1 jam je pun perjalanan dari parit ke ipoh.=P
tahun ni insyaallah raya kat kampung laki aku kat parit, umah atok dia.
kalau arwah tok & arwah pah aku ade lagi, mesti mak abah aku pun raya kat parit jugak.
kebetulan atok laki aku & tok aku memang orang parit.
so pusing² hat tu jugak. dah jodoh. 
sekarang ni baru rase bersyukur sebab dapat laki 1 negeri, 1 kampung lagi tu. 
tak de nak merajuk² nak balik raya mane.
konpem² 1 jalan, 1 highway je pun. 


=P

















No comments:

Post a Comment