Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, 22 July 2011

oh kome, deghoyan udah luruh!

....oh kome deghoyan udah luruh,
lebih baik cepat pegi suluh,
lambat sikit deme dapat habuk,
kalau tido jawabnye tinggey pokok....

~lalalala~

kemain suke lagi aku hari ni.
nak tau sebab pe?

**pic adalah hasil cik google**

haa..sebab deghoyan dah luruh weh kat kampung aku kat parit.
kelmarin call mak tanya banyak tak deghoyan luruh.
'ade la sebakul', mak kate.
hari ni mak abah pegi dusun ngutip deghoyan lagi.
glurppp...terus telan ayor liur nengor nye.
so malam ni balik keje terus zasss la balik ipoh.
tak sabornye. 
dalam kepala da terbayang
pulut letak deghoyan campur santan sikit, gula sikit..
perghh..
menjejeh ayor liur weh!


p/s: aku suke deghoyan yang keras², orang perak kate deghoyan 'mangkor'. pelik kan? 
kome pulak suke deghoyan camane? cecite kat teman.

4 comments:

  1. hadoi !!! sedapppnyaaa !! nak jugakkk !!!

    ReplyDelete
  2. wah bila tgk deyan yg kuning2 nie .. eprghh x tahan kan dik ..

    ps : eh student UITM yaa .. ermm sure lah kenal en mazlan dan pn zak .. mereka org lama .. tapi lama lagi akak dik .. :)

    ReplyDelete
  3. i shuke dughian yg lembik gitu..export ke kuantan skett Cik Deany...

    ReplyDelete
  4. @shela: dapp wooo..
    @ieda: yup student uitm..akak pun harusla saya kenal jugak..hehe..
    @double's: suke lembik ea? aku kureng sikit kalau lembik2..dah abis dah pun. cane nak export ke sanenye..

    ReplyDelete