Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 21 July 2011

kenapa keciiiwa?

betapa aku rasa keciwa, bila hati selembut tisu ni tak dipedulikan.
remuk hati, bagai dicarik-carik.


*tengok muka budak ni nangis, terus tak jadi feeling sedih². nak tegelak pulak. hehehe..*

susah sangat ke kaum laki nak faham hati & perasaan kaum isteri?
alasan lapuk yang diberi selalu,
'pompan memang susah nak faham'
tempat isteri dah sah-sah di sisi suami
tugas menjaga hati otomatik dah jadi tanggungjawab suami jugak la
perempuan tak susah nak difahami, kalau laki tau cara nak faham
perhatikan gerak geri,tingkah laku, mimik muka, 
pun dah boleh baca apa yang si perempuan nak/tak nak/suka/tak suka.
orang perempuan ni ibarat kerak nasi je.
letak air lembut la dia.
tak sama cam orang laki, belum tentu letak air terus jadi lembut. 
nampak tak apa yang aku cuba sampaikan kat sini?
natijahnya di sini, orang perempuan ni senang je kalau nak faham, dia merajuk ke, sakit hati ke, marah ke, mengamuk sampai melayang pinggan mangkuk belanga pun, bila sampai satu masa terus zasssss dia akan cepat tersedar & jadi seperti sediakala. 
tapi kalau sekali hati dia dah keciwa ya amat a.k.a tawar hati, sori to say ler. 
makan berhari, berbulan atau bertahun atau selama-lamanya mungkin untuk recover balik.
ok sekian saje sesi luahan perasaan bagi episod kali ni.
ahhh..semputt..

No comments:

Post a Comment