Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 7 July 2011

cuti-cuti moh ke perak : part 2 - family day @ bukit merah laketown resort

....sambungan entry

okeh, lepas dah pekena mee udang kitorang singgah tesco taiping jap.
gara-gara nak cari tracksuit aku.
tracksuit yang ado dah ketat. so sad...(T_T)
pastu balik rumah, terus siap² dalam pukul 2 camtu baru kitorang gerak pegi bukit merah pulak.
dalam 20 min gitu je dah sampai, sebab laki aku ikut jalan belakang. aku pun tak penah tau wujud jalan tu. hehe..
orang MOT kebanyakannye stay kat apartment bukit merah tu je.
kitorang berulang je dari umah mertua ke bukit merah. save budget.
petang tu ade la aktiviti² sikit. untuk kanak² ade pertandingan mewarna, lepas tu baru aktiviti mak pak budak pulak.
kira macam sukaneka la.
ok la. kira enjoy la jugak.
entry ni malas mau taip panjang², kasi layan gambar jela ea.






time ni acara mewarna kanak²...

 aku join kerusi beracun. nyaris² nak gedebuk...muahaha..

 sape menang dapat rm50 cash. hamek ko semua berebut join.
 tapi yg menangnye kak eifa. cayala!!

 yeah!!kumpulan kuning yang sporting..

 eh..ni bukan join 'bersih' ok. ni ahli kumpulan 'apa-apa aje' la..

 semangat benor laki aku. nasib tak gedebuk jugak. haha..

 acara terompah gergasi. juara ok!!

 abaikan muke yang comot tu (-_-)'


 gegirl team 'apa-apa aje'

 ni jela hero² team kitorang yang ade..team kitorang paling sikit hero. 
tapi hebat²!!yeahh..

penyanyi dangdut yang suara out abis. nebes katenye. muahaha..
tp dpt hamper jugak kalah pun. tu yg penting. 
cabutan bertuah pulak dapat kain pasang dari noor arfaa. jadik la dari nan ado kan.

 gems nye la aku. redha jela ye dak? (T_T)

ahad

selamat datang ke bukit merah laketown resort

bukan main lagi laki aku ni. cam hero remaja pulak.
(mata ke atas, tgn di dada)
 aku pe kurangnye..nak jugak..model majalah mangga. 
muahaha..sila pecaye!

lepas penat berendam & camwhoring, kita pegi fish spa pulak.

abaikan kaki size 9 tu, fokus kat ikan je. huahua..
ni kira 2nd time la buat fish spa ni. pestime dulu, menggeletek kaki aku geli. 
kali ni dah kurang sikit.

ikan pun ushar pelik kat manusia. (-_-)"

 ni lagi sorang manusia pelik, kata ikan. 

okeh setakat ni saje cerita sepanjang family day kat bukit merah. 
next entry mau cerita pasal pangkor pulak.
yg ni paling beshhh..tak sabo...

entry bersambung lagi.....





No comments:

Post a Comment