Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, 13 June 2011

story sudah basi

assalamualaikum w.b.t.
ini cerita 2 minggu lepas.
wohoa...sian kan baru reti nak update aku ni.
2 minggu lepas aku & hubby balik ipoh.


tujuannye nak pergi kenduri kawin officer opis aku, mahfuz.


mahfuz & wife & wakil MOT yang datang
cik zura,adi, aku & ket...posing harus la kan.

kenduri hari ahad. so jumaat tu dah balik dah.
so sabtu tu sempat la pergi tengok anak buah aku yang baru tu, batrisyia panggil syasya ok.
glamer yuu!
~haiii...saya syasya~
geramm je aku tengok sarung tangan dia..lady bird gitu..
seriau sebenarnya nak pegang...tapi nak pegang jugak..hehe..
~smile~
laki aku kena paksa dukung..dia pun takut gak nak pegang..hehe..


kak ipar aku berpantang kat rumah mak dia kat kuala kangsar.
atenye lepas jenguk baby, jenjalan la kat sekitar bandar kuala kangsar.
aku,hubby,mak & eira je pergi pun.
konon nak cari makan laksa la, tapi hampa...sobsobsob.
malam tak de orang meniaga laksa kot?
nasib mak tak ngidam tau noks.
kalau tak menjawab la laki aku nak mencari.
alhamdulillah dah 6 orang dah anak buah aku.
lepas ni,insyaallah turn kitorang pulak.
korang doa² kanla ea kitorang cepat² dapat baby jugak.
ngee~


k tata~

No comments:

Post a Comment