Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, 29 June 2011

idaman kalbu

perangai aku ni yang aku perasan, kalau hati tu kata nak, mesti sedaya upaya nak jugak.
contoh: kalau aku dah berkenan sangat dengan baju tu, tido pun tak lena dok teringat baju tu je.
sudahnye rembat la jugak. 
sekarang ni, hati ni dah terjatuh cinta pulak kat 'si dia'.
adeh..macamana nih?
mesti laki aku jeles tak hengat punye la kalau dia tau.
semua ni gara² member aku la ni dok kenalkan 'si dia' kat aku.
kan dah susah sekarang.
masalahnye aku dah jemu da dengan yang lama ni.
so camana?
nak kenal tak dgn 'si dia' tu?
jap ea...








































eh scroll la lagi...lagi..dan lagi....






















































































haaa...ni la dia...sony experia X10. comel kan?
bila la nak merasa ni...haih..
(-_-')


p/s: wiwitt..baru je kua entry, tup2 da dpt...alhamdulillah rezeki..big thx kat my hubby..=))

No comments:

Post a Comment