Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, 8 June 2011

alahai,nora elena tak abis-abis!

assalamualaikum w.b.t.
alamak rasa cam lama pulak tak berupdate blog ni.
baru je update, datang keje.
makanya, tersimpan la dalam draft je.
coo cadd.. (-_-)'
ni nak cite pon gambar semua dalam camera lagi.
haih..tak syok la cite tapi tak de gambar.
tak de feel.
next entry la jawabnye baru aku story² ea.
rutin sejak akhir² ni, tak abis² dengan nora elena.
ingat aku sorang je, laki aku pon sama rupenye. (-_-)
tapi aku lagi excited la!
tiap² petang wajib tengok. lau termiss satu episod pun wajib tengok kat TONTON.
eh tapi aku rase bukan aku sorang je kot mengalami sindrom ni..
bile time nora elena main kat tv je mesti ade je status kawan² yang keluar kat FB.
seeee...
tapi siyes la..menciii la kat watak yvonne tu!!
nasib i bukan kategori PA yang camtu okeh.
gelikkk la nak camtu dengan bos sendiri.
gilaaa kau!!
*tak nak bayangkan cane.* (-_-)

nah aku sajikan gambar seth tan yang jadi igauan aku siang malam. haih..angau dah aku nih!













ni diaaa....

*seth tan saye...tak caye?AAK?*


 babai!!

No comments:

Post a Comment