Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 21 April 2011

# 13

kadang-kadang bile sampai 1 tahap, ape yang kita nak sangat & impikan tapi tak dapat.
ape korang rase?
mestila frust tertonggeng kan.
tapi tahap aku belom sampai tertonggeng lagi la.
mule² tu rase frust gak la, bila orang asyik tanya² je.
tapi sekarang aku rase aku cam dah ok sikit.
dulu asal orang tanye je, balik ngadu kat hubby aku.
'abg, tadi ade org tanya lagi la..sedihh..'
(-_-,)
tiap kali tu la, hubby la yg akan cool kan aku.
sebabkan dia la aku jadi kuat & tak nak pk sgt dah pasal tu.
tapi semalam..hubby aku lak yg cam sedih...
aku tau dia pon nak sangat.
aku berjuta kali lagi nakkk..
selagi rezeki belum sampai pe la yang mampu kitorang buat selain
BERSABAR.
Tuhan saje nak uji.
tu je yg aku motivate diri aku setiap kali terpikir.

sejak kawen ni,aku cube praktikkan tiap hari ckp 'ayg syg abg' kat hubby aku...sebab aku takut bile sampai 1 mase nanti, aku tak sempat nak bagitau dia yang sebenarnye aku syg dia sgt²...

Fakhruzzarin...


dia la anugerah terindah buat aku!!

mood: emo (-_-,)


No comments:

Post a Comment