Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 19 April 2011

# 12

malam tadi sebelum tido sesaje bukak lappy.
dok belek² sampah sarip sarap dalam my document.
pastu terjumpa video² aku & myra mase belum jadi bini org dulu.
tergelak beso bile tengok² balik.
adoiiyaii..
ala korang penah tak wat video gune webby?
pastu wat memek muke pelik².
cam alien ade, muke jap kecik,jap beso, pastu tukor jadi tetek beso la, bahu panjang da cam lutut la.
iskk..korang paham tak ni pe aku cube sampai kan?
penat tau aku cube explain kat korang ni.
wat² paham jela.
muahaha.

lau belom try g la try wat.
konpem korang sengih sampai ke telinge bile lame² t korang tengok balik nanti.

selamat mencube 
=))

p/s: nak tempek kat sini video tu kang tak pasai² org lain makan nasik, aku dpt makan penyepak lak.ngee~

No comments:

Post a Comment