Pages

♥ pengikut setia ♥

cinta kami bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 19 April 2011

# 11

wah arini dah ari selasa la wehh!!
sooka sooka!!
bulan ni aku rase macam banyak sgt je berjalan.
awal bln ritu g melaka, pastu g tgk F1, weekend ni nak pegi kuantan lak.
minggu dpn balik ipoh.
see see banyak tak xtvt.
tiap² minggu ade je benda aku nak wat.
walaupon mulut ni dok sokseksoksek kat telinga laki aku cakap 'penat', tapi mesti nak berjalan gak.
paling kurang, g alamanda makan² mc flurry pon jadi.
see..betape kuat jalan nye aku ni.
betoi la kot org cakap, lau nak tau kuat jalan ke tak tgk kat tapak kaki ade taik lalat tak.
SAH!!
kat tapak kaki aku ade, laki aku pon ade.
muahaha..
k la mengarut je aku nih.

bye!!

*amboii tgkp gambo cam takut laki lari je kan? muahaha.. ade aku kesah?*

No comments:

Post a Comment